вівторок, 17 березня 2015 р.

 Міський конкурс "Перлина Запоріжжя"  2016р.

Номінація - поезія

Учитель Молебна О. І.
Рідне місто моє

Рідне місто моє Запоріжжя-
Ти колиска моєї душі.
Я зросла серед зелені листя,
Де тополі шуміли рясні.

Як побачу ті квіти яскраві,
Що бентежили душу мою,
Спів пташок, що у  небі літали,
І Дніпровую хвилю ясну.

Так теплом розіллються по тілу
Ті роки, що дитинством зовуть,
Згадки всі: і  про маму, і тата - 
В моїй пам'яті вічно живуть.

Рідна пісня - весела, завзята,
Але іноді - ніжна й сумна.
Наших пращурів мова крилата, 
Наче річенька, ллється вона.

Наше місто - нам є чим пишатись:
Велич Хортиці, сила Дніпра, 
 Щирість, людяність, вміння навчатись.
Ми бажаєм всім мира й добра.

Хай щастить же тобі, Запоріжжя!
Хай святиться зелений наш край!
Хай усмішка дитяча, як сонце,
Як веселка на небі,- засяй!

Пісня про школу "Рідна школа моя"

У краях, що любов'ю зігріті,
Процвітає там школа моя,
Де сліди наші росами вкриті,
Де спіавє з пташками земля.
Там таланти свої нам покажуть
І зання. що учитель нам дав,
Мудрих слв і очей сяйво скажуть,
Що частинку душі нам віддав.

Приспів:
Рідна школа моя, рідна школа -
Храм культури, мистецтва, знання.
Ти навчила нас правдою жити,
По стежинці науки вела.

І хай носить нас доля по світу,
Хай часами суворе життя,
Посміхатись ми будем привітно,
Щоб зустріли своє майбуття.
Не забути нам школи подвір'я,
Де шукав нас постійно дзвінок,
Вчителів наших любих сузір'я,
Що далим нам життєвий урок.

Приспів.





Немає коментарів:

Дописати коментар